PDA

Zobacz Pełną Wersję : Americas Army 2.8.2


IceMan09
29-10-2007, 21:35
Witam
Bardzo chcialbym wiedziec jak zmiejszyc mgle na tej grze i np. zeby nie widac bylo dymu, ogulnie wszystko co jest zwiazane z dymem. Gra jest zrobiona na Unreal2 engine. Prosze o pomoc.

Sveg
30-10-2007, 13:59
poszukaj/popytaj tu http://forum.americasarmy.pl/

IceMan09
30-10-2007, 17:29
Chyba sobie jaja robisz. Tam nic nie znajde na 1000%.

Sveg
30-10-2007, 17:47
to się spytaj ludzi tam albo na oficjalnym forum. tu na pewno nikt ci nie odpowie.

-YouR_SelF-
31-10-2007, 01:42
Usuwanie mgly i dymu to cheat. Chcesz ulatwic sobie gre, kup dobre sluchawki. Nadal za trudna? Tibia zaprasza.

clinic
31-10-2007, 07:08
Własnie, dał by ktoś linka co trzeba aktualnie sciagnac zeby moc grac?

IceMan09
02-11-2007, 23:48
Gra nie jest dlamnie za trudna mam juz 2 konto pierwsze zakonczylem na 100Honorach, gram juz 2.5 roku. Mam X-Fi fatality i dobre sluchawki wiec slysze wszystko. Szukam urozmaicenia.
www.americasarmy.com tam sciagasz gre najnowsza wersja 2.8.2 i zakladasz konto wszystko za free.

-YouR_SelF-
03-11-2007, 00:23
Gierka jest porzadna, bo ja finansuje armia USA. Ale fakt, duzo ludzi odstrasza to, ze jest serio trudna. Na poczatku mamy treningi offline, od strzelania i poruszania sie po kurs na medyka i jakies pojazdy itd. Kurs na medyka wyglada tak, ze sluchamy wykladu (znajomosc angielskiego przydatna ;P ) a potem rozwiazujemy test. Fajna opcja. Ale trzeba sie wkrecic w gre zeby tego nie olac i nie zrezygnowac. Po zdanym kursie na medyka mozemy leczyc kumpli w grze, po zdanym egzaminie na snajpera mozemy uzywac snajperek na niektorych mapach itd. Glowny tryb gry to cos typu TDM, latamy po mapie i zabijamy przeciwnikow. Nudne? nie koniecznie. Nie zawsze wiemy czy to co lata przed nami to przeciwnik czy kolega, a kary za strzelanie do swoich sa duze... W grze mamy system honoru, czyli takie poprostu levele. Za zdobywanie pktow na mapach i zabijanie enemies mamy pkty, za swoje deady i zabijanie kumpli mamy punkty ujemne. Warto miec dobre sluchawki do tej gry, bo daja one spora przewage. To tyle. Warto sciagnac te 3GB i pokatowac. Ale tylko dla ambitnych. Reszta odpadnie na poczatku... jak w wojsku :)

hooah !

IceMan09
03-11-2007, 00:46
Widze ze grasz w ta gre :). Przed chwila gralem spara moze ty wiesz jak gosciu przeladowal AR w 3s? Zatakowalem go jak zaczol przeladowywac i mnie zastrzelil.

-YouR_SelF-
03-11-2007, 02:12
Nie wiem czy to nie jakis bug. Jak siedzisz na spectatorze to czesto ludzie jak przeladowuja albo zmieniaja bron to skacza. Moze wtedy sie szybciej reload robi..

Sveg
03-11-2007, 08:48
do tej gry trzeba mieć niezłą cierpliwość! jak zaspamują granatami na początku rundy to dupa - czekasz parę minut do końca:cool: no i mało dynamiczne to, jakoś nawet cs jest szybszy :F

IceMan09
03-11-2007, 12:17
CS to dno;p. AA to jest to. A co do szybkiego przeladowania to juz wiele razy prubowalem cos ze skokiem zrobic i nic nie wychodzi. Jedynie umie szybko bronie zmieniac;p.

Aha noob leci na pierwsza fale spamu granatami hehe.

Sveg
03-11-2007, 13:11
etam, dla mnie czas do respawnu powinien trwać kilkanaście sekund najwyżej. A nie z powodu głupiego laga/granata/kampy czekać parę minut (czy ile tam było). ETQW jest w sam raz pod tym względem:cool:

IceMan09
03-11-2007, 14:14
Tu sie starasz grac jak najlepiej a tam mozesz lamic bo pare sekund i grasz od nowa.

-YouR_SelF-
03-11-2007, 14:26
Jak poleci w Ciebie granat to jest to blad zespolu, bo nie upilnowali wszystkich mozliwych wyjsc, z ktorych mozna rushowac. Trzeba kombinowac, niektorzy leca odrazu, niektorzy oslaniaja. Tylko to dotyczy map typu Pipeline. Bo sa tez mapy, na ktorych spamu sie nie da przewidziec, kolesie wala przez cala mape, ale wtedy jest to najczesciej zabronione w Server Rules. A gra nie ma byc wcale dynamiczna. Oddzialy wojskowe nie smigaja ciagle biegiem przeciez..

clinic
03-11-2007, 15:59
Gra nie jest dlamnie za trudna mam juz 2 konto pierwsze zakonczylem na 100Honorach, gram juz 2.5 roku. Mam X-Fi fatality i dobre sluchawki wiec slysze wszystko. Szukam urozmaicenia.
www.americasarmy.com tam sciagasz gre najnowsza wersja 2.8.2 i zakladasz konto wszystko za free.

Wlasnie sciagalem tam 2x juz i caly czas cos pisze ze "fresh copy", a co do konta to wiem ze wszystko za free gralem kiedys mialem nawet 30honorow :P ale wtedy jedna mapke non stop gralem bo szajs komp.

IceMan09
03-11-2007, 16:40
Sciagniesz tez z www.americasarmy.pl .

skyter
03-11-2007, 20:51
Mam pytanie. Czy na ahlonie 2.0 radeonie9200 64mb 448mb ramu pogram jakoś? Tak z 40-50klatek żeby było?
/clc masz jeszcze linka z torrentów http://www.americasarmy.com/downloads/files/AA282FullInstaller_BitTorrent.exe.torrent (bitcomet wymagany)

clinic
03-11-2007, 20:56
Mam pytanie. Czy na ahlonie 2.0 radeonie9200 64mb 448mb ramu pogram jakoś? Tak z 40-50klatek żeby było?
/clc masz jeszcze linka z torrentów http://www.americasarmy.com/downloads/files/AA282FullInstaller_BitTorrent.exe.torrent (bitcomet wymagany)


Pograsz napewno, Ja tyralem w ta gre dawno temu na athlone 1,7 gf2 65mb i 128 ramach ;PP

Sveg
03-11-2007, 21:02
hah, kiedyś to może na takim prymitywnym sprzęcie działało AA. W najnowszą wersję nie pograsz:p przynajmniej na pewno nie będzie 40 klatek:p na oficjalnej stronie powinny być wymagania

clinic
03-11-2007, 21:58
No to nie wiem, jesli tak sie zmieniaja wymagania co chwile :PP

-YouR_SelF-
03-11-2007, 23:36
Nie, zalezy od mapki chyba. Na mniejszych pograsz.

IceMan09
04-11-2007, 00:13
Pograsz na LOW 800x600 i nie licz na mnustwo FPSow albo sie przyzwyczaisz albo nawet nie graj.

skyter
04-11-2007, 07:08
No gdzieś tam znalazłem rozsądne wymagania- procek 2.0 256mb ramu 64mb karta

clinic
04-11-2007, 08:27
Personnel Jacket[Sith]Clinic Honor: 12
Member Since: 2003

Do drugiego konta nie pamietam loginu ;DDD, ale pomyslec ze to juz prawie 5 lat minetlo ;D

omg chyba bede musial treningi robic od nowa... i znow 3h robic trening medyczny? :/

Sveg
04-11-2007, 10:34
że co? 3h trening?! lol, cały trening można przejść w tyle, albo i mniej xD co do wymagań to bez 512 ram nie podchodzić:p

IceMan09
04-11-2007, 12:22
Minimum System Requirements
3-D graphics card with 128 MB memory and support for hardware transformation and lighting
2.4 GHz processor or equivalent
512 MB RAM

Recommended System Requirements
3-D graphics card with 256 MB memory and support for hardware transformation and lighting
3.0 GHz processor or equivalent
1 GB RAM