PDA

Zobacz Pełną Wersję : Nastepca UT - InMomentum


Pajda
02-11-2011, 04:05
Wyszlo wlasnie InMomentum na Unreal Engine. Jest to gra bardziej oparta na wyscigu i polaczonych z nim malych konkurencjach jak zbieranie czegos po drodze.

Trailer http://www.youtube.com/watch?v=H2xOnm1xhPY
Gra http://www.youtube.com/watch?v=PKjv5emHPqs

Movement wyglada tak, ze jest przycisk do skoku i przycisk do walljumpa (cos jak dash w Warsow), a po walljumpie mozna wykonac jeszcze drugi skok jak w double jumpie. Mozna robic walljump zaraz po walljumpie, ale nie od tej samej sciany, co moze byc swietnym rozwiazaniem, jednym z tych o jakich zawsze myslalem, ze sa potrzebne aby popchnac gre do przodu. Jest tez strzal, ktorym sie strzela w przyciski aby wylaczyc jakies scianki po drodze.

Ogolnie patrzac jak wysoko mozna latac jest to najblizej tego co powinno nastapic po moze nie tyle UT, co UT2k3. Po prostu UT2k3 przedstawilo z movementem jakas nowa koncepcje, inna niz UT, ktora jezeli juz sie zmienia gre, powinno dalej rozwijac. Nie rozwiniecie tego jest moim zdaniem powodem dla ktorego kolejne czesci az po UT3 nie osiagnely sukcesu. Po prostu z typem gier jak UT i QL nie mialy szans, a jednoczesnie nie przedstawily nowej odmiennej sciezki. Dla mnie taka sciezka najlepsza jest wlasnie przeniesienie orientacji gry jak najbardziej sie tylko da do pionu.

W skrocie, niech ktos doda jumpady, czesc przerobionych tak aby pasowaly broni z UT i gramy.

Cena gry na steamie w promocji to 8eu, a normalnie jest ustalona na 10eu.

KROKu
02-11-2011, 12:24
Sam race jak w warsow to trochę nuda, chyba ze na telefon by to udostępnili :d

BIOLY
02-11-2011, 16:39
bunny truck na silniku ut2k3 ? :F
troche zakololowe toto


W skrocie, niech ktos doda jumpady, czesc przerobionych tak aby pasowaly broni z UT i gramy.


w miare normalne mapy, bronie i wtedy mozna obadac, teraz to mi sie to nie widzi za bardzo :G

skyter
02-11-2011, 18:23
Pajda, z tego filmu pokazującego GRĘ w ogóle nie widzę następcy unreala :p w sumie to w ogóle nie widzę sensu gry w to "coś". jak dla mnie tragedia porównywalna do filmu paranormal activity 3

Pajda
02-11-2011, 19:44
Wlasnie chodzi o to zeby skonczyc z dotychczasowymi plaskimi mapami, ktore ograniczaja gre. Jezeli sie tego nie zrobi albo nie wymysli jeszcze czegos calkowicie innego, kolejne czesci UT nie zdobeda popularnosci chociazby zblizonej do pierwszej. Po prostu trzeba przeniesc gre do pionu, bo akcja w pionie zawsze byla najciekawsza i najbardziej wymagajaca od graczy, a ta gra to tylko przyklad, ze sa sposoby aby to osiagnac.

mienczaq
02-11-2011, 19:56
Po prostu trzeba przeniesc gre do pionu
Wytłumacz to jaśniej.

Ridek
02-11-2011, 20:44
Wytłumacz to jaśniej.

pograj w ut2k4 to zrozumiesz

Mi to wyglada jak trial z 2k4
http://www.youtube.com/watch?v=4kPL4T6ITvM

Pajda
04-11-2011, 01:00
Wytłumacz to jaśniej.
Gdy normalnie grasz najciekawsze akcje sa te do ktorych dochodzi w pionie, czyli nie wymiana na snajpy na dole decka z jednego konca na drugi, a gdy ktos przelatuje na platformach nad nami, skacze sie na windach czy butach, czy po prostu walczy przy pozycjach z duza roznica wysokosci. To od mapy zalezy ile takich akcji moze byc, gdzie moze zachodzic walka w pionie. Jednak wiekszosc map jest zorientowana w poziomie, moze miec ze dwa lub trzy pietra, ale jest szersza czy dluzsza niz wyzsza i caly czas mozna ja sobie wyobrazic jak cos plaskiego. Rozwiazaniem sa wiec mapy doslownie pionowe, mapy o konstrukcji zblizonej do wiezy. Aby jednak takie mapy mogly dzialac dobrze musza byc w pewnym stopniu otwarte i miec duza swobode poruszania sie po nich, szczegolnie wlasnie w pionie. UT pod tym wzgledem ma juz slide, skoki na windach i jumppady, mozna tez doliczyc walljumpa, ale potrzebne jest wiecej, jakies nowe pomysly usprawniajace poruszanie sie w pionie. Przykladowo mozliwosc wykonywania po sobie kilku walljumpow, wyzszych niz obecnych, dzieki czemu mozna by sie wspinac, ale mogly by to tez byc jakies calkiem nowe ruchy. W QL odpowiednikiem slide, jest skok po rampie, jest wiele mozliwosci.

Duza otwartosc map jednak sprawia, ze trzeba by zmienic bronie, wiekszosc bedzie musiala byc oparta na lecacych z okreslona predkoscia pociskach. Tak wiec przykladowo enforcer musialby byc zastapiony czyms jak blaster z Q2, a rakiety przyspieszone.