unreal.pl

unreal.pl (http://forum.unreal.pl/index.php)
-   Pomoc (http://forum.unreal.pl/forumdisplay.php?f=95)
-   -   komp do grania do 5k (http://forum.unreal.pl/showthread.php?t=43144)

mYst1c 02-07-2017 17:20

komp do grania do 5k
 
jak w temacie,chce sobie zlozyc kompa(bez monitora itd) do grania do ~5k ale nie orientuje sie totalnie w sprecie :) prosze o pomoc i propozycje :)

loQ! 02-07-2017 17:36

no to na starcie ci powiem zebys odpuscil kupowania w tym czasie grafiki :D albo kup wszystko oprocz grafiki, po prostu przeczekaj az btc mocno spadnie w dol bo teraz co sie dzieje na rynku GPU to po prostu dramat, taki przykladzik gtx 1070 kupowany w maju za 1.7k teraz musisz dac za niego 3k :D GGWP

na cene nie patrz, bo j/w
https://www.morele.net/inventory/inf...IN_Convertiser

http://techlipton.pl/polecane-zestawy-komputerowe/18/

vred 02-07-2017 17:47

Najgorszy moment żeby składać kompa ziom :D

Kyo 02-07-2017 19:02

J/w, najlepiej poczekaj z 1-2 miechy aż się sytuacja uspokoi.

Masz jakieś oczekiwania oprócz 'do gier'? ;) Jakiś content creation/ambitniejsza praca? Wymiary/mobilność grają role?


@ vred
Udało mi się odkupić indiegogo slot od ziomka z UK, w poniedziałek Sentry przychodzi kurierem od Zabera :D :D :D
http://zaber.com.pl/sentry/

ram^ 02-07-2017 19:05

nie sluchaj tych troli, bierz ATI i bedziesz zadowolony

vred 02-07-2017 19:19

Nice Kyo :D Daj znać jak poskładasz, zdjęcia, konfig itd :D

Też bym to cyknął, ale nie wiem czy 6700k sie tam nie ugotuje :D W każdym razie bedzie to moja nastepna obudowa z pewnością :)

mYst1c 02-07-2017 19:23

Cytat:

Kyo pisze: (Post 785393)
Masz jakieś oczekiwania oprócz 'do gier'? ;) Jakiś content creation/ambitniejsza praca? Wymiary/mobilność grają role?

nope :) raczej zalezy mi na dobrym i porzadnym sprzecie zebym nie jeczal potem ze cos mi nieogarnia :D

Kyo 02-07-2017 19:28

Cytat:

vred pisze: (Post 785396)
Nice Kyo :D Daj znać jak poskładasz, zdjęcia, konfig itd :D

Też bym to cyknął, ale nie wiem czy 6700k sie tam nie ugotuje :D W każdym razie bedzie to moja nastepna obudowa z pewnością :)

:D Pewnie poskładam dopiero w sierpniu, czekam aż w naszej Cebulandii będą dostepne płyty AM4 ITX od ASRocka i Gigabyte. Za granicą są póki co dostępne w preorderze, premiery w tym i następnym tygodniu.

Mam zamiar składać platformę na Ryzen 1700, bo:
1) 65W TDP, nie ugotuje się w tej budzie
2) 8 rdzeni/16 wątków
3) z dobrą grafiką (1080) w grach w 1440p (na którym jestem) praktycznie nie widać różnicy w porównaniu z intelem
4) lepszy do content creatingu/pracy, a tego potrzebuję
5) patrzyłem porównania z moim i5-6600k, na którego nie narzekam, i jest dużo szybszy, w grach też :p

mYst1c 02-07-2017 19:44

a co to wnosi do mojego tematu?:D

loQ! 02-07-2017 19:57

nic, dawaj repa :d


Czas podawany jest w GMT +2. Teraz jest 02:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.