unreal.pl  

Wstecz   unreal.pl > Scena > Pomoc

Odpowiedz

Narzędzia Tematu Oceń Temat Tryby Wyświetlania
Stare 29-10-2012, 19:14   #1
skyter
Jebanany !!!

skyter - Awatar

Na forum od: 02-05-2004
Miejscowość: Zabłudów
Rep P0wah: 5953
skyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizastaskyter - masta of dizasta
Telewizor

Bry, rodzice planują zakup telewizora, tak do 1500zł. Z uwagi na to, że jestem zielony, wolę się spytać was drodzy specjaliści
Ojciec napalił się na telewizor 3d, jest sens teraz to kupować? Oczywiście w tym wypadku więcej pieniędzy można przeznaczyć, ale wiadomix - bez przesadyzmu
Aha, wielkość mniejsza niż 40".

Jam Ci On... i nie dygaj.
Użytkownika skyter nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 29-10-2012, 21:52   #2
Salas
Salas - Awatar

Na forum od: 21-07-2007
Miejscowość: Kielce
Rep P0wah: 12332
Salas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizastaSalas - masta of dizasta
wczoraj siedziałem u znajomych i oglądaliśmy te pokazówki na ich tv 3d w okularach itd powiem Ci, że oczy się męczą a jak się dłużej poogląda to głowa zaczyna boleć i dla mnie to jest trochę lipa xd jakbym miał kupować do swojego mieszkania to bym nie kupił poczekać trochę będzie taniej będzie więcej filmów 3d to może będzie warto teraz imo nie ma sensu
Stare 30-10-2012, 01:14   #3
Yoko
Own3d

Yoko - Awatar

Na forum od: 08-12-2004
Rep P0wah: 6168