unreal.pl  

Wstecz   unreal.pl > Off > Hydepark

Closed Thread
 
Narzędzia Tematu Oceń Temat Tryby Wyświetlania
Stare 31-10-2004, 12:27   #1
BAX
Zarejestrowany
 
Na forum od: 28-07-2002
Miejscowość: Leszno
Wiadomości: 49
Rep P0wah: 0
BAX - nijaki taki
Samochody - mania plci normalnej :P

Witam

Nie wiem jak wy, ale ja mam lekkiego fizia na punkcie samochodow . Sa fora o samochodach, ale pomyslalem ze jak sie troche z netu znamy to pogadamy w unrealowym gronie o tym.

Ryczacy V8 powoduje u mnie ciary na rece .

Tutaj daje filmik, po ktorym wygladalem jak opalona z pior kura . Efekt super, no i nie da sie powiedziec, ze nie czesty widok Al dżazira tego nie pokazalaby. Nom .. arabscy panowie takze potrafia, gdzie kasa tam zabawa Co prawda w Polsce wykrecenie bączka maluchem jest rownie pasjonujace No na pewno na twarzy u was zawita duzy banan, mozliwe tez ze juz to widzieliscie kiedys - ja tego nie nakrecalem DDDD

http://baxik.neostrada.pl/bobo.wmv

poza tym chcialbym abyscie co kolwiek tu pisali co zwiazane z samochodami, wklejali linki itp.

w niedalekiej przyszlosci chcialbym pobawic sie w rajdy oesowe dla amatorow, ale poki co z braku kasy gramy, a na topie

- Colin 2005 - rozne opinie, ale malo rzeczywiste,poniewaz gra zabezpieczona jest nowa metoda i malo ludzi w polsce w nia gra, polecam demo. w Poznaniu 13 i 14 listopada w starym browarze(tam gdzie zlozyli wizyte kony i witek) odbeda sie eliminacje i finaly mistrzostw w ta gre

- Richard Burns Rally - gierka, ktora przypomniala mlodsze moje lata - tj trudnosc w grze - NARESZCIE, gra jest bezsprzecznie najtrudniejsza samochodowka jaka gralem, polecam dla tych co lubia wyzwania - konkretne odwzorowanie wrazen podczas jazdy

- Ford racing 3 - jestem w trakcie jej przybywania - w drugiej czesci ciarki powodowal ford focus, a konkretnie jego dzwiek, ktory przy redukcji wchodzil w ucho jak trzeba, czekam na trzecia czesc, sciga sie tam samymi fordami, swietna arcade

- live for speed - gra jest najbardizej realistyczna wedlug wielu wielu ludzi, postawiono tam na realia, nie na grafike, ponadto gra jest darmowa i mozna sie scigac w necie - http://www.liveforspeed.net/

- no i nadchodzacy, o czym piszecie tez w hydeparku NFS U2 - super zabawa z tuningiem optycznym, mnie jednak razi tam w tej pierwszej czesci celowo zaprogramowane zachowanie sie botow (walniesz gdzies, poczekaja - za daleko sie oddalisz, pokonuja zakrety bez strat)

- jest jeszcze xpand rally, w ktorego nie mialem jeszcze przyjemnosci grac

Piszcie tu o wszystkim, grach zdjeciach, filmach, wlasnych rzeczach, problemach i zamilowaniu Chyba ze jestem sam, ale 99% sceny ut to faceci, wiec licze na to ze sam nei bede :P I celowo pisze tu a nie na forum samochdowym, bo tu sie troche znamy, a jak sie znamy to moze i w necie pogramy pozdrawiam
Użytkownika BAX nie ma obecnie na forum  
Stare 31-10-2004, 19:17   #2
Pajda
Moderator
 
Pajda - Awatar
 
Na forum od: 23-09-2001
Miejscowość: Sandomierz
Wiadomości: 7 628
Rep P0wah: 1639
Pajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizasta
Ja tam jakims fanem samochodow nie jestem, ale wiem jedno.
Gdy kiedys sie dochrapie wymarzonego Plymoutha 'Hemi' Cuda z '69 to podczas pierwszego rejsu zapuszcze "Born to be Wild" :P
__________________
Oderint, dum metuant.
Użytkownika Pajda nie ma obecnie na forum  
Stare 31-10-2004, 19:40   #3
Pajda
Moderator
 
Pajda - Awatar
 
Na forum od: 23-09-2001
Miejscowość: Sandomierz
Wiadomości: 7 628
Rep P0wah: 1639
Pajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizasta
Jezeli chodzi o gry to w zasadzie musze wspomniec jeszcze o 2 tytulach:


Tokyo Xtreme Racer (o ile nazwy nie myle), bardzo ciekawe wyscigi, takze duzo tuningu jest, poczawszy od rodzajow lusterek czy wlotow powietrza ;) Jezdzimy tam po tokijskich autosradach w nocy i wyzywamy (lub nas wyzywaja) na pojedynek (przez podjechanie, potrabienie i zamigotanie swiatlami). Gra w zasadzie przypomina nieco NFS:U, chociaz byla pierwsza i imo jest ciekawsza. Gra doczekala sie nawet ekranizacji tyle, ze chyba przez koreanczykow w koreanskich realiach (kiedys byl na jedynce lub dwojce, o kolesiach scigajacych sie - byly komputerowe ujecia super szybko bioracych zakrety samochodow z motion blurem, koles przegral wyscig, ktos zginal, pojechal do tajlandi odszukac ojca legende takich wyscigow itd.). Moje ulubione wyscigi na DC.

Hot Rod 2. Nasza polska produkcja by California Games. Samochody lat 50-70, kupujemy z ogloszenia uzywanego (nie zawsze sprawnego), kupujemy czesci poszczegolne (trzeba wiedziec ktore bo inaczej nie wejda), ktore sami wymieniamy, obnizamy zawieszenie, tankujemy rozne paliwko itd. Gdy calosc gotowa jedziemy sie poscigac normalnie lub w dragu. Sama jazda byla raczej slabo zrobiona, ale fury, zabawa przy nich i genialne udzwiekowienie sprawily, ze gra stala sie legenda i dzis fani z calego swiata (glownie ameryki i australi) tworza 3cia czesc. Polecam wersje amigowa.


ps. pare pomniejszych gierek
Colin 1 na psxa - najbardziej mnie wciagnela ta czesc i tylko w wersji na psxa (pctowa be) + sterowanie 2 analogami.
Sega Rally 1 - rowniez najciekawsza z serii ale tylko arcade na duzym automacie z kierownica i klasyczna segowska 4biegowa skrzynia.
Rally Championship - wersja 99 albo 2000 - ta wersja z Wislawskim i Martyna i na okladce golfem 3jka Rowinskiego i Wajdemajera. Imo najlepsza z serii (poprzednie mi sie nie podobaly) i moje ulubione rajdy na pc (za trasy i samochody). Dzielo Magnetic Fields... tych samych co np. Lotus 3.
Test Drive 3 - totalna klasyka, najlepsza z czesci, ladne cieniowane wektory ;), ale najwazniejsze co dala to wolnosc.
Vroom - klasyka :P
__________________
Oderint, dum metuant.
Użytkownika Pajda nie ma obecnie na forum  
Stare 31-10-2004, 20:01   #4
Pajda
Moderator
 
Pajda - Awatar
 
Na forum od: 23-09-2001
Miejscowość: Sandomierz
Wiadomości: 7 628
Rep P0wah: 1639
Pajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizasta
Ale spamuje ;P
Jakby ktos szukal tej drugiej gry to latwiej mozna znalezc ja pod tytulem Street Rod 2.
__________________
Oderint, dum metuant.
Użytkownika Pajda nie ma obecnie na forum  
Stare 01-11-2004, 15:27   #5
BAX
Zarejestrowany
 
Na forum od: 28-07-2002
Miejscowość: Leszno
Wiadomości: 49
Rep P0wah: 0
BAX - nijaki taki
A ja zapomnialem o najwazniejsyzm tytule hehe najciemniej pod latarnia, w co zawsze gralem.

Mianowicie chodzi o kazda czesc TOCA , gra jest sieciowo doskonala, natomiast zabawa z przyczepnoscia jest przednia ,


no pajda zapomniales dodac F1 Championship z 3 wozami williams, mclaren i ferrari, ferrari chyba byl najwolniejszy a mc laren najszybszy (216 km/h na Italy ).

Hot Rod to klasa cos podobnego jest monster garage, ale wymaga czasu i zaciecia do tuningu.

i tak co napisze o jakiej grze to kazdy ma lampy teraz zapalone na nfs u2 :P
Użytkownika BAX nie ma obecnie na forum  
Stare 01-11-2004, 16:51   #6
mando
InstaGib K9 Attack Dog
 
mando - Awatar
 
Na forum od: 06-03-2002
Miejscowość: Highbury/Emirates
Wiadomości: 1 827
Rep P0wah: 2181
mando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizastamando - masta of dizasta
Myslalem ze bedzie gadka o normalnych samochodach... ale sie zawiodlem ;P

Jesli chodzi o gry to
Ponadczasowe - Test Drive 3, Lotus 3, Street Rod
Bardzo milo wspominam - Colin 1, Rally Championiship 99, N4SPD 1 oraz Porsche 2000

Reszta gier, niestety, jest bardzo do siebie podobna
__________________
You have to consider the possibility that God does not like you. He never wanted you. In all probability, he hates you. [Tyler Durden]
Użytkownika mando nie ma obecnie na forum  
Stare 01-11-2004, 19:18   #7
Pajda
Moderator
 
Pajda - Awatar
 
Na forum od: 23-09-2001
Miejscowość: Sandomierz
Wiadomości: 7 628
Rep P0wah: 1639
Pajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizastaPajda - masta of dizasta
Porshe Challenge jeszcze bylo nie glupie, chociaz tylko jeden samochod i 3 tory powodowaly, ze gra nie na dlugo.

Z N4SPD to rzeczywiscie najwiecej przyjemnosci mialem z jedynki (2jka mi nie podeszla), zreszta jedynka powstala na konsole i dopiero pozniej przeniesiono ja na PC. A no i Porshe bylo przednie tez.


edit: cholera, a zawsze mowilem, ze nie lubie samochodowek i tylko moj brat w nie gral :P
__________________
Oderint, dum metuant.
Użytkownika Pajda nie ma obecnie na forum  
Stare 01-11-2004, 19:31   #8
Kopec][
Pić szybko, umierać młodo
 
Kopec][ - Awatar
 
Na forum od: 18-07-2003
Miejscowość: The Pit of Bytom
Wiadomości: 1 107
Rep P0wah: 1164
Kopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizastaKopec][ - masta of dizasta
Panowie a widzieliście te bryczki w Vice City =] A te Destruction Debry 2 =] To jest klasyka demolish racing :P Nie zapominajcie o tym!
Może nie z samochodem ale polecam Ghost Rider 1/2 =]
__________________
Użytkownika Kopec][ nie ma obecnie na forum  
Stare 01-11-2004, 19:45   #9
geko
get lost
 
geko - Awatar
 
Na forum od: 19-11-2003
Miejscowość: Sandomierz
Wiadomości: 864
Rep P0wah: 180
geko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizastageko - masta of dizasta
grand tourismo > all

jak tylko mam okazje w nia szpilam poprostu n1 jak dla mnie
__________________
Pobierz Firefoksa teraz i (p)odpal siec!
Użytkownika geko nie ma obecnie na forum  
Stare 01-11-2004, 19:50   #10
batman
Łódzki Klub Sportowy
 
batman - Awatar
 
Na forum od: 31-12-2003
Miejscowość: Łódź <---
Wiadomości: 160
Rep P0wah: 5497
batman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizastabatman - masta of dizasta
1 tytul: Gran Turismo - reszta jest milczeniem...

/edit: no wlasnie geko, nie zauwazylem Twojego posta =]

Ostatnio edytowany przez batman; 01-11-2004 o 19:53
Użytkownika batman nie ma obecnie na forum  
Closed Thread


Narzędzia Tematu
Tryby Wyświetlania Oceń Ten Temat
Oceń Ten Temat:

Reguły Wiadomości
Nie możesz zakładać tematów
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować wiadomości

Kod BB:
Emoty:
kod [IMG]:
kod HTML: Wył

Skocz do:


Czas podawany jest w GMT +2. Teraz jest 18:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.