unreal.pl  

Wstecz   unreal.pl > Szukaj na Forum

Wyniki wyszukiwania: 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie zajęło 0,57 sekundy.
Szukaj: Wiadomości Wysłane Przez Użytkownika: PrezeS
Forum: Unreal Tournament 28-02-2018, 14:02
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 3 047
Przez PrezeS
szukalem fajnego gifu ale nie znalazlem

szukalem fajnego gifu ale nie znalazlem
Forum: Hydepark 24-12-2017, 14:52
Odpowiedzi: 216
Wyświetleń: 34 276
Przez PrezeS
Witam, jestem i ściskam Panu serdecznie dłoń oraz...

Witam, jestem i ściskam Panu serdecznie dłoń oraz wręczam ten oto dyplom z wyróżnieniem i ogłaszam Pana graczem miesiąca. Wesołych Świąt
Forum: Hydepark 01-09-2017, 11:15
Odpowiedzi: 110
Wyświetleń: 15 640
Przez PrezeS
dla mnie sie podoba , 160 godz i jeszcze sie nie...

dla mnie sie podoba , 160 godz i jeszcze sie nie nudzi , elżbieto

ps. zblizajaca sie mapa (podobno)
...
Forum: Hydepark 25-09-2016, 02:17
Odpowiedzi: 2 137
Wyświetleń: 375 426
Przez PrezeS
Siemannko , to tylko ja dopiero odkrylem fajny...

Siemannko , to tylko ja dopiero odkrylem fajny serial The Last Ship ? :) wkrecil sie narazie rozpracowuje 1 sezon. pozdroo
Forum: Hydepark 24-08-2016, 18:23
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 994
Przez PrezeS
moze... Szachy Kasparov ? :o

moze... Szachy Kasparov ? :o
Forum: Hydepark 24-08-2016, 18:21
Odpowiedzi: 47
Wyświetleń: 9 211
Przez PrezeS
Talking ja caly czas pykam w multi :D tyle ze na ps4...

ja caly czas pykam w multi :D tyle ze na ps4 :para:
Forum: Hydepark 24-06-2016, 17:51
Odpowiedzi: 2 137
Wyświetleń: 375 426
Przez PrezeS
Witam, z waszego polecenia obejrzalem serial...

Witam, z waszego polecenia obejrzalem serial Banshee i cale 4 sezony lyknalem w ponad 2 tygodnie, no zajebistyyyyy super mi sie zajebiscie spodobal, tylko troche takie smutne zakonczenie jak dla mnie...
Forum: Hydepark 06-01-2016, 14:51
Odpowiedzi: 7 167
Wyświetleń: 893 613
Przez PrezeS
Siema,SW VII, bylem widzialem ochujalem

Siema,SW VII, bylem widzialem ochujalem
Forum: LOL !!! 21-09-2015, 18:09
Odpowiedzi: 6 098
Wyświetleń: 989 837
Przez PrezeS
https://www.youtube.com/watch?v=5mSnh1y4wR0 ...

https://www.youtube.com/watch?v=5mSnh1y4wR0

To byla zabawa i tanczenie ku*wa, a nie to co dzisiaj sie dzieje skacza samemu wszscy jak malpy :rolleyes:
Forum: Pomoc 25-08-2015, 15:55
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1 543
Przez PrezeS
ja zawzsze na bawelne w trybie krotkim

ja zawzsze na bawelne w trybie krotkim
Forum: Hydepark 04-08-2015, 22:12
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 914
Przez PrezeS
sie ogladalo kiedys hyhy, ja to chyba lubilem...

sie ogladalo kiedys hyhy, ja to chyba lubilem hulk hogan l0l
Forum: Hydepark 08-07-2015, 21:17
Odpowiedzi: 542
Wyświetleń: 153 866
Przez PrezeS
https://www.youtube.com/watch?v=wV2mfoBRWJk

https://www.youtube.com/watch?v=wV2mfoBRWJk
Forum: Pomoc 23-06-2015, 11:08
Odpowiedzi: 63
Wyświetleń: 4 732
Przez PrezeS
playstation4

playstation4
Forum: Hydepark 20-05-2015, 15:35
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 3 841
Przez PrezeS
tez gram gta v na PC , nick: carrvine lvl 175...

tez gram gta v na PC , nick: carrvine lvl 175 zapraszam do wspolnej gry
Forum: LOL !!! 11-12-2014, 18:15
Odpowiedzi: 6 098
Wyświetleń: 989 837
Przez PrezeS
4ever alone...

4ever alone https://www.youtube.com/watch?v=dXIDiQb08cM&list=UUwpaxA4mV3CrFlDTTMHdBHA
Forum: Hydepark 29-11-2014, 00:34
Odpowiedzi: 7 167
Wyświetleń: 893 613
Przez PrezeS
The Maze Runner pomysl dobry ale wykonanie troche...

The Maze Runner pomysl dobry ale wykonanie troche slabe i potencjał w duzej mierze niewykorzystany :/ ja bym tutaj pozmienial sporo i pododawal motywow roznych, no ale coz :rolleyes: 6.5/10
Forum: Hydepark 24-10-2014, 12:02
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1 299
Przez PrezeS
troche nie ten dzial geniuszu

troche nie ten dzial geniuszu
Forum: Hydepark 06-10-2014, 12:29
Odpowiedzi: 10 659
Wyświetleń: 1 070 789
Przez PrezeS
http://olx.pl/oferta/fajna-beemka-za-male-pieniosz...

http://olx.pl/oferta/fajna-beemka-za-male-pienioszki-szybko-sprzedam-okazja-CID5-ID7i3yx.html

haha
Forum: Hydepark 19-09-2014, 11:56
Odpowiedzi: 2 137
Wyświetleń: 375 426
Przez PrezeS
Jako fan Seana Beana, polecam nowy serial Legends...

Jako fan Seana Beana, polecam nowy serial Legends z nim samym w roli glownej (akcja/kryminał), bardzo przyjemnie sie oglada.
Forum: Hydepark 31-07-2014, 19:29
Odpowiedzi: 7 167
Wyświetleń: 893 613
Przez PrezeS
? Dla mnie pierwsza czesc purge super 8/10 ,...

? Dla mnie pierwsza czesc purge super 8/10 , czemu tak nisko oceniasz dwojke,
Forum: Hydepark 22-07-2014, 01:52
Odpowiedzi: 7 850
Wyświetleń: 772 903
Przez PrezeS
;)5znakow

;)5znakow
Forum: Hydepark 22-07-2014, 01:41
Odpowiedzi: 7 850
Wyświetleń: 772 903
Przez PrezeS
polecam ksiazke Resortowe Dzieci

polecam ksiazke Resortowe Dzieci
Forum: Hydepark 13-07-2014, 10:25
Odpowiedzi: 158
Wyświetleń: 9 044
Przez PrezeS
Niemcy - Argentyna 4-1

Niemcy - Argentyna 4-1
Forum: Hydepark 10-07-2014, 22:13
Odpowiedzi: 90
Wyświetleń: 11 331
Przez PrezeS
:) Ja tak samo, ale obudzilem sie na karne

:) Ja tak samo, ale obudzilem sie na karne
Forum: Hydepark 04-07-2014, 11:14
Odpowiedzi: 158
Wyświetleń: 9 044
Przez PrezeS
Francja - Niemcy 2:2 (3:5) Brazylia - Kolumbia...

Francja - Niemcy 2:2 (3:5)
Brazylia - Kolumbia 4:2
Wyniki wyszukiwania: 1 do 25 z 500

 
Skocz do:

Czas podawany jest w GMT +2. Teraz jest 15:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.