unreal.pl  

Wstecz   unreal.pl > Off > Hydepark

Odpowiedz

Narzędzia Tematu Oceń Temat Tryby Wyświetlania
Stare 16-01-2010, 01:04   #1
Zielarz
Nie wiem, nie znam się.

Zielarz - Awatar

Na forum od: 26-01-2007
Miejscowość: sm
Rep P0wah: 4608
Zielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizastaZielarz - masta of dizasta
Kwintesencja polskiej młodzieży

Galerianki przy tym to pikuś... Pan Pikuś
http://www.sadistic.pl/ta-dzisiejsza...ki-vt29027.htm
Użytkownika Zielarz nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 16-01-2010, 01:14   #2
Carlos
The skies will rain red.

Carlos - Awatar

Na forum od: 16-11-2002
Miejscowość: Szczecin
Rep P0wah: 6401
Carlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizastaCarlos - masta of dizasta
Jest gorzej niż myślałem.

Podsumuję to tym o to jakże znanym i mądrym stwierdzeniem pasującym idealnie do tej sytuacji ... "Ja pierdole"
Użytkownika Carlos nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 16-01-2010, 01:22   #3
Kamil_PL
.

Kamil_PL - Awatar

Na forum od: 18-06-2006
Miejscowość: .
Rep P0wah: 7351
Kamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizastaKamil_PL - masta of dizasta
Na prawde teraz mlodziez sie zmienia...jeszcze kilka lat temu tego nie bylo, przynajmniej nie na taka skale. moze to rodzice zabiegani, nie potrafia wychowac dziecka i spedzac z nim czasu... az odrzucaja takie osoby brr. "ja pierdoleeee" (c) Carlos