unreal.pl  

Wstecz   unreal.pl > Scena > Pomoc

Odpowiedz

Narzędzia Tematu Oceń Temat Tryby Wyświetlania
Stare 11-09-2002, 10:36   #1
=JuNo_ReAcToR=
Guest

Unhappy Problem z DECK

Mam problem, z którym nie umiem sobie poradzić. Chodzi mi dokładnie o jedną mapę - Deck-a. Podczas gry na niej, czasami po 3, 5 czy 10 a czasami różnie...zacina mi się on bezpowrotnie. Staje jakby to był obrazek SCREEN. Pozostaje tylko Restart kompa. Nie wiem od czego to zależy. Robiłem reinstalkę, instalowałem różne kopie gry i pirackie i orginalne. Ale problem zawsze się powtarza....nawet brałem nowego Decka...i nic. Nie wiem o co tu chodzi...nie zdarza się to na innych planszach, tylko na Decku...!!! Hmm..nie znam się na tym, ale czy to jakaś tekstura to powoduje? Nie mam pojęcia bladego, proszę o POMOC. Mam Athlona 1200, 256 RAM, Karta- GF 2 MX 64 Mb Prolinka...płytka Shuttle AK12..jak ktoś ma jakieś sensowne wytłumaczenie proszę o szybki odpis no i POMOC ...z góry THx @LL....
W razie jakiś nieścisłości pytań to mój GG 1096385.
  Odpowiedz
Stare 11-09-2002, 10:39   #2
=JuNo_ReAcToR=
Guest

Re: Problem z DECK

Cytat:
Wysłane przez: =JuNo_ReAcToR=
Mam problem, z którym nie umiem sobie poradzić. Chodzi mi dokładnie o jedną mapę - Deck-a. Podczas gry na niej, czasami po 3, 5 czy 10 a czasami różnie...zacina mi się on bezpowrotnie. Staje jakby to był obrazek SCREEN. Pozostaje tylko Restart kompa. Nie wiem od czego to zależy. Robiłem reinstalkę, instalowałem różne kopie gry i pirackie i orginalne. Ale problem zawsze się powtarza....nawet brałem nowego Decka...i nic. Nie wiem o co tu chodzi...nie zdarza się to na innych planszach, tylko na Decku...!!! Hmm..nie znam się na tym, ale czy to jakaś tekstura to powoduje? Nie mam pojęcia bladego, proszę o POMOC. Mam Athlona 1200, 256 RAM, Karta- GF 2 MX 64 Mb Prolinka...płytka Shuttle AK12..jak ktoś ma jakieś sensowne wytłumaczenie proszę o szybki odpis no i POMOC ...z góry THx @LL....
W razie jakiś nieścisłości pytań to mój GG 1096385.