unreal.pl  

Wstecz   unreal.pl > Scena > Unreal Tournament 2003/2004

Odpowiedz
 
Narzędzia Tematu Oceń Temat Tryby Wyświetlania
Stare 02-12-2005, 11:40   #1
Darkey
\o/ \o/ \o/
 
Darkey - Awatar
 
Na forum od: 17-05-2004
Miejscowość: Kielce
Wiadomości: 147
Rep P0wah: 24
Darkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdzi
Poradnik UT2004 "ONS"

Zakładam ten temat dla ludzi którzy by chcieli pograć w ONS-a o nie mają pojęcia o co biega w tym trybie . Poradnik pochodzi z gry-onlne.

Onslaught to nowy tryb w tej grze . Czym on jest ? W jednym zdaniu ciężko go opisać . Powiedzmy , że to mieszanka symulacji , shootera i strategii .Zacznijmy od początku . Nieważne , na jakiej planszy wylądujemy i tak wydaje nam się ogromna . Zapewne zauważyłeś coś takiego w swojej bazie :


PowerCore - najważniejsza rzecz w naszej bazie .

To jest PowerCore . To od jego kondycji zależy nasza wygrana . Popatrz teraz na mini-mapę po prawej stronie ekranu . Zapewne zauważyłeś tam małe punkty połączone kreskami . Są to PowerNode`y które decydują o zasilaniu naszego PowerCora . Gdy nasz reaktor nie jest do żadnego połączony , wtedy nie posiada pola siłowego , a to oznacza , że jest podatny na ataki wroga .Standartowe "zdrówko" naszego reaktora wynosi 100 HP . Aby jednak nie dopuścić do takiej sytuacji , aby nasz reaktor został bez ochrony , należy budować Node`y .

Zaczynamy od położonego najbliżej Noda . Aby zbudować takie cacko , należy wejść na małą platformę wystającą z ziemi . Budowanie odbywa się automatycznie . Budowę można przyśpieszyć używając na obiekcie LinkGuna . Wysyłamy wiązkę w platformę albo w okrąg na górze. Możemy jeszcze szybciej wybudować Noda , działając LinkGunem na naszym koledze który , akurat buduje :


W taki sposób szybko budujemy Noda .

Ważne jest to , aby zdobyć więcej Node`ów niż przeciwnik . Niszczymy je standartowo , strzelając w wyświetlany nad nim okrąg , Może się tak zdarzyć że nie da się niektórych node`ów zniszczyć ponieważ są chronione polem , aby osłona znikła należy noda przeciwnika połączyć z własnym a pole przestanie istnieć :



ZOBACZ :

http://www.planetunreal.com/ut2004/o...sin6_part2.gif

http://www.planetunreal.com/ut2004/onslaught/onsin6.gif
__________________

Ostatnio edytowany przez Darkey; 02-12-2005 o 12:09
Użytkownika Darkey nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 02-12-2005, 11:58   #2
Darkey
\o/ \o/ \o/
 
Darkey - Awatar
 
Na forum od: 17-05-2004
Miejscowość: Kielce
Wiadomości: 147
Rep P0wah: 24
Darkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdzi
Wspomniałem już o mapach . Są one wielkie . Dreptanie na piechotę nie jest tu wskazane , gdyż zajmuje zbyt dużo czasu . Dlatego też mamy do dyspozycji pojazdy . Różnią się one wielkością , szybkością i wytrzymałością . Porozmawiamy teraz o ich odpowiednim wykorzystaniu w walce.

MANTA – jeden z najniebezpieczniejszych pojazdów w grze . Jest najszybszy , może transportować 2-3 osoby naraz , trudno go ustrzelić z tradycyjnej broni ( oprócz Avila )



Cechy :
HP : 200
Uzbrojenie : Lasery + skok , który pomaga przy unikaniu pocisków oraz miażdżenia piechoty
Załoga : Pilot

GOLIATH– twardy , silny , ale wolny pojazd . Jest czołgiem , więc ma działo i karabinek dla dodatkowego strzelca . Świetnie przydaje się do akcji ofensywnych , kiedy trzeba oczyścić drogę z przeciwników .



Cechy :
HP : 800
Uzbrojenie: Kierowca ( strzela działem ) , strzelec ( obsługuje karabinek )

SCORPION – bardzo użyteczny wózek . Szyki ale słaby . Jego znakiem firmowym są 2 wysuwane ostrza , które koszą z nóg wrogów . Ma również zamontowane na górze działko , które strzela plazmą . Wygląda to nawet efektywnie i jest efektywne . Najlepsza broń na Manty z bliskim kontakcie .



Cechy :
HP : 300
Uzbrojenie : 2 wysuwane ostrza , wyrzutnia plazmowa .
Załoga : kierowca .

HELLBENDER – bardzo niedoceniany wóz . Według mnie jego siła tkwi w mobilności . Posiada działka , którymi możemy wystrzelić wiązki ( takie same jak z Shocka ) , a następnie w nie strzelić , co spowoduje ich eksplozję ( combo ) . Idealnie sprawuje się do obrony , a jeszcze lepiej w ataku . Hellbender wraz z odpowiednią obstawą to istny czołg .



Cechy :
HP : 600
Uzbrojenie : Działko EMP , działko laserowo- jonowe .
Załoga : Kierowca i dwoje strzelców .

RAPTOR – jedyny pojazd latający w trybie Onslaught . Jego samonaprowadzanie rakiety są zabójcze dla Mant i innych Raportów , ale mają jedną dużą wadę – łatwo można je wyminąć . Nie zmienia to jednak faktu , że Raportem , że raportem steruje się nadzwyczaj sympatycznie i łatwo oraz można się dostać w bardziej niedostępny miejsca na mapie .



Cechy :
HP : 300
Uzbrojenie : Działko laserowe , rakiety .
Załoga : Pilot .

LEVIATHAN – najpotężniejszy pojazd w tej grze . Dostępny tylko na planszach : Red Planet i Severance . Dobrze wykorzystany Leviathan to jakieś 80 % zwycięstwa . Reszta należy do ochroniarzy tego pojazdu . Masakruje on siłą uderzenia . Jego główne działo wysyła w wybrany punkt wiązkę , nagromadza tam energię , która potem się uwalnia i tworzy wielki wybuch . Zmiata wszystko z powierzchni , potrafi jednym strzałem uszkodzić PowerCora - 50 HP !!! . Jazda nim to co prawda prawdziwa udręka ( szybkość żółwia i zwrotność poniżej zera…) , ale swoją siła wedrze się do bazy przeciwnika z łatwością . Radzą trzymać ze sobą 2- osobowy zespół , który będzie non-stop naprawiła pojazd i obstrzeliwał przeciwników małymi szybkimi działkami .



Cechy :
HP : 5000
Uzbrojenie : Działo „zagłady” ; 4 podwójne wieżyczki plazmowe .
Załoga : Kierowca/Operator głównego działa , 4 strzelców na wieżyczkach .
__________________
Użytkownika Darkey nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 02-12-2005, 13:58   #3
Darkey
\o/ \o/ \o/
 
Darkey - Awatar
 
Na forum od: 17-05-2004
Miejscowość: Kielce
Wiadomości: 147
Rep P0wah: 24
Darkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdzi
MAPY ONS – rozmieszczenie : PowerCore , Power Node , Pojazdów , Broni , Amunicji do broni oraz dopalaczy :>

Arctic Stronghold
Crossfire
Dawn
Dria
Frostbite
Primeval
RedPlanet
Severance
Torlan

Mapy z dodatku ECE :

Adara
IslandHop
Tricky
Urban

Mapy z Community Bonuspack 2 Vol.1

Argento
Mirage
Tropica
Valarena

Mapy z Community Bonuspack 2 Vol.2

Brassed
Pasargadae
Yorda
__________________
Użytkownika Darkey nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 02-12-2005, 15:09   #4
Yoko
Own3d
 
Yoko - Awatar
 
Na forum od: 08-12-2004
Miejscowość: Kielce
Wiadomości: 2 282
Rep P0wah: 6170
Yoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizastaYoko - masta of dizasta
Co do tego to proponuje wogole posciagac cale bonus packi a nie tylko kilka mapek z nich przydaja sie czasami mapki z cbp1 lub cbp2
ponizej linki do nich
Community Bonus Pack 1
Community Bonus Pack 2 Vol.1
Community Bonus Pack 2 Vol.2
ECE 1.1
__________________
z zycia forum: morda smieciu ja gralem w ut3, wracaj do siebie na div3 tarmosic ogora (c) texet



Don't You Know I'm In LoCo

Ostatnio edytowany przez d3mo!; 03-12-2005 o 01:16
Użytkownika Yoko nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 02-12-2005, 16:32   #5
Mroziu 666
kisama
 
Mroziu 666 - Awatar
 
Na forum od: 14-07-2004
Miejscowość: Jakiś serwer
Wiadomości: 521
Rep P0wah: 1509
Mroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizastaMroziu 666 - masta of dizasta
W dodatku ECE pojawiaja sie 3 nowe pojazdy ktore urozmajcaja rozgrywke.

SPMA:
To jest tak zwane mobilne dzalo altyreryjske plecam ten pojaz dla tych ktozy nie luba ofensywnych starc z przeciwnikem i luba bawic sie w altylerje.


Cechy:
600 HP
Uzbrojenie:"Pilot" glowne dzalo altreryske pierwszy tryb wystrzeliwuje pocisk drugi wystrzeliwuje sonde "Pasazer" dzalko jak w Hellbendeze (EMP).

Paladin:
Wechikul 6 kolowy ciezki powolny ale jego plusem jest Tarcza energetyczna ktora niweluje wszelkie ataki do skonczena sie energi (po chwili nie uzywania energia sie regeneruje) polecam do ochrony nodow.


Cechy:
800 HP
Uzbrojenie:"Pilot" Pierwszy tryb dzalo jonowe drugi tarcza energetyczna.

Cicada:
Ciezki bobowiec dosc szybki i wytrzymaly, skuteczny na cora ciezkie pojazdy i nody. Za pomoca dzalka laserowego mozna wystrzelic wabik ktory wabi rakiety AVRiLa.


Cehy:
500 HP
Uzbrojenie:"Pilot" Pierwszy tryb 2 bomby drugi po zaladowaniu serja 16 bomb
"Pasazer" Pierwszy tryb dzalo laserowe drugi wabik na rakiety AVRiLa

PS:Przepraszam za wszelkie bledy
__________________
Użytkownika Mroziu 666 nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 12-12-2005, 10:36   #6
szkaradnik
Only ONS
 
Na forum od: 23-02-2005
Miejscowość: ONS Warszawa
Wiadomości: 64
Rep P0wah: 57
szkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizasta
Moje uwagi

Kilka moich uwag na temat ONS:
1. Skupiać się tylko na walce o węzły, które są kluczowe( których zdobycie jest jest warunkiem dostępu do innych węzłów)

2. Myśleć zespołowo ( tzn o zadaniach, które są ważne dla naszego teamu, a jednak nie podnoszą nam score). Podładować spawarą czołg w którym nie ma już dla nas miejsca, nawet jeśli mamy okazję do łatwego fragu. Nie bawić się w kampera i ze snajpy nie ostrzeliwac jakichś nieistotnych nodów, jeśli na ważnych nodach jest sieczka. Jeśli wieżyczka przeciwnika robi za maszynkę do mięsa do starać się w pierwszej kolejności ją uciszyć, nawet gdy mamy mozliwość likwidacji jakiś graczy. Często grając na publicznych serwerach zauwazyłem dziwny zwyczaj. Jeśli gościu jakiś ładuje spawarą noda, inne osobniki nie chcą jego ładować, bo nie dostają za to punktów. Jesli lecimy mantą na kolejny nod, o ile jest taka możliwośc weźmy gości na skrzydła

3. Pilnować własnych kluczowych nodów jesli są zdatne do ataku. Choć to zadanie nudne i nie przynoszące dużo punktów, często niespodziewane zdobycie niebronionego, a ważnego noda przechyla szalę zwycięstwa.

4. Jeśli siejemy dywersję w nodach respawnowych przeciwnika to należy czynić to rozsądnie. Dobrze jest je zaminować. Pojazdy w nodach przeciwnika nie należy niszczyć całkowicie( i tak się za kilkanaście sekund zrespawnują), ale tak w około 80%-90%, aby nie były zdatne do natychmiastowego użycia

5. O ile jest to możliwe podejście do bronionego noda należy zawsze minować

6. Do ochrony czołgu dobrze jest wziąść jednego pieszego z Avrilem i jednego ze spawarą

7. Jeśli czegoś dobrze nie umiemy (np. latania mantą z unikami na AVRIL i efektywnym obcinaniem głów ), to nie należy się za to pobierać. W ten sposób pozbawiamy lepszych graczy fragów i działamy na niekorzyść teamu.

8. Jeśli chcemy kampować snajpą lub lajtganem należy zadeckować się w zaroślach między drzewami, albo w pomiedzy skałami,tak aby nie mogła łatwo nas przeciąć manta. Dobrze aby nasze stanowisko było na prostej prostopadłej do głównego kierunku walki( mniejsza szansa na dostrzeżenie)

9. Jeśli atakujemy jakis nod to warto z jednej strony szarżować np piechotą i pojazdami naziemnymi, a z tyłu np mantą - przeciwnik często jest zdezorientowany


10. Jeśli w nodzie jest jakaś fajna broń, a nie jesteśmy najlepszymi graczami, nie należy zabierać wszystkiej amunicji do niej( problem występuje np. przy power core w Torlanie dla AVRIL-a). Czasami po faną broń warto się teleportować do własnych power core.

To na razie tyle :-)
Użytkownika szkaradnik nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 12-12-2005, 12:08   #7
Xytrass
Mentor
 
Na forum od: 13-01-2002
Miejscowość: Księstwo Bytomskie
Wiadomości: 2 348
Rep P0wah: 615
Xytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizastaXytrass - masta of dizasta
mozecie tu dac odrazu jakies zagraniczne niskopingowe serwery ONS na ktorych gracie
__________________

– Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
– Najprostszy z możliwych. Bić k*rwy i złodziei, mości hrabio
© Piłsudski.
Użytkownika Xytrass nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 24-12-2005, 19:17   #8
Darkey
\o/ \o/ \o/
 
Darkey - Awatar
 
Na forum od: 17-05-2004
Miejscowość: Kielce
Wiadomości: 147
Rep P0wah: 24
Darkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdziDarkey - coś tu śmierdzi
Cytat:
Xytrass pisze:
mozecie tu dac odrazu jakies zagraniczne niskopingowe serwery ONS na ktorych gracie
Xytrass pingi na tych serwerach są rożne 60-120 w zależności ile ludzi gra , wysoki ping tak nie przeszkadza jak w TDM

ut2004://213.244.180.70:7777
ut2004://82.192.78.25:7020
ut2004://213.202.217.136:48100
ut2004://213.244.180.40:7777
ut2004://82.133.85.25:7660
ut2004://83.142.52.54:7777
ut2004://213.244.180.37:7777
ut2004://62.141.42.44:7780
ut2004://82.133.85.25:7220
__________________
Użytkownika Darkey nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 27-01-2006, 11:23   #9
szkaradnik
Only ONS
 
Na forum od: 23-02-2005
Miejscowość: ONS Warszawa
Wiadomości: 64
Rep P0wah: 57
szkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizastaszkaradnik - masta of dizasta
Wczoraj pogrywałem sobie na LAN-ie w ONS i trafiłem na perfekcyjnych graczy. Wnioski:
  • Banda nawet dobrych indywidualistów nie ma żadnych szans w porównaniu ze zgranym przeciętnym zespołem. Takiej dobrej obsługi Goliatha jak wczoraj jeszcze nie widziałem. Tylko na czas strzału kawałek wieżyczki wystawał zza górki. obługa karabinu bardzo celnie kosiła wszelkie osoby podchodzące z AVRIL-em, wspomagana była jeszcze przez dwóch z rakietami. Widać było, że cała czwórka ze sobą perfekcyjnie współpracowała, co czyniło czołg bardzo trudno zniszczalnym
  • umiejętności wyniesione z DM lub z CTF do skutecznego grania w ONS to dobra podstawa, ale za mało do wygrywania. Nauka kierowania pojazdami, za wyjątkiem Leviathana, wymaga jednak sporo czasu
  • najlepsi gracze powinni polować na najlepszych graczy z drużyny przeciwnej, a nie żyłować score na miernotach
  • ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia w obłudze Manty prowadzą do znakomitych umiejętności. Są gracze którzy właściwie cały czas poruszają się skacząc w pionie. Mistrzostwem jest przeskoczenie przeciwnika , który wystrzelił AVRIL-a i minimalne cofnięcie, aby go ściąć lub szybkie poruszanie się zygzakami w poziomie i w pionie ze skutecznym omijaniem przeszkód i licznym ścinaniem głów.
  • znajomość zakamarków, gdzie Manta nie wleci, zarosla uchronią przed dojrzeniem, a skąd można szybko podejśc do noda przeciwnika skutecznie dezorganizuje szyki wroga . Np dość skuteczne jest ostrzeliwanie w Arctic Stronghold z dachu budynku Power Noda przeciwnika
Użytkownika szkaradnik nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Stare 12-03-2006, 22:52   #10
Meledictum
Meht
 
Meledictum - Awatar
 
Na forum od: 31-12-2005
Miejscowość: Middle of Everywhere, and near Nowhere
Wiadomości: 163
Rep P0wah: 149
Meledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizastaMeledictum - masta of dizasta
To ja może opiszę nieco dokładniej pojazdy dostępne w ECE BP:

Paladin - to czołg, stworzony z myślą o obronie Power nodów oraz samego siebie. Jest powolny, jego działo strzela dosyć wolno, a pociski zadają"tylko"150 damage'u. I byłby to pojazd po prostu słaby, gdyby nie jedna jego właściwość, mianowicie: Paladin jest w stanie generować ścianę polasiłowego,która zatrzymuje wszelakie pociski, które na nią wpadną.Oczywiście po kilkudziesięci/kilkuset przyjętych strzałach musimyopuścić tarczę, aby podładowac generator. Pole siłowe generowanejest na wprost wieżyczkiczołgu. Dodatkowo, gdy mamy włączone pole siłowe (A aktywujemy je wciskając PPM.) i wciśniemy LPM, wokół pojazdu powstanie fala uderzeniowa, uszkadzająca bądź zabijająca wszystko znajdujące się kilka
metrów od Paladina. Świetnie sprawdza sie to przeciwko piechocie. Tarczą można ochraniać też Powernody - po prostu wjeżdzamy na PN, aktywujemy tarczę i kierujemy ja w stronę, z której nadlatują pociski.

A kiedy nie mamy włączonego pola siłowego, mamy mozliwość oddania strzału z działa. Pociski lecą dosyć szybko (Zdaje się, że nieco szybciej od tych z Goliatha.), zadają, jak już wspomniałem, 150 damage, eksplodują przy trafieniu w podłoże bądź wroga, oraz... są czarne jak śmierć, hahahahahahaha (Maniakalny śmiech). Poza tym opisywany tutaj pojazd jest w stanie bardzo wysoko podnieść lufę, dzięki czemu nie straszne mu Raptory. I jeszcze coś - kiedy Paladin się cofa, tj. jedzie do tyłu, jego i tak nieduża prędkośc zostaje zmniejszona o połowę.
Załoga: jeden gracz (Kierowca.)

-------------------

Cicada, czyli pojazd latający. jest on ekstremalnie groźny, szczególnie dla piechoty, powernode'ów, raptorów, Scorpionów, Mant, Goliathów, Leviathanów... A po co ja wymieniam, Cicada jest niebezpieczna dla każdego. O ile ma pełną załogę (Tj. dwie sosby.). Pilot, opócz tego, że ma możliwość sterowania pojazdem, może wypuszczać torpedo - rakiety (Nigdy nie
byłem dobry w opisywaniu dziwnych rzeczy). Przytrzymanie LPM to strzał. Natomiast po wciśnięciu i przytrzymaniu PPM komputer pokładowy oznacza cel, w który ma trafić wiązka rakiet, a następnie następuje ładowanie rakiet (Im dłużej przytrzymamy PPM, tym więcej
rakiet poleci w salwie.). Niestety, rakiety sa niekierowane, a i troche czasu zajmuje im dolecenie do celu, więc nie jest to najlepszy sposób na Raptory, manty i inne szybko
poruszające sie obiekty. Ale mimo tego faktu są dobre także przeciwko piechocie, ze względu na duży promień wybuchu.

Uzupełnieniem możliwości pilota jest wieżyczka zamontowana na spodzie Cicady. LPM powoduje użycie podwójnych laserów (Czy czegoś takiego.), które zadaja bardzo duży damage, a w dodatku natychmiast trafiają w cel. Warto też zwrócić uwagę, że lasery owe generują baaardzo
duży chałas (Dowód: ta wredna baba mieszkająca pode mna zaczeła walić miotłą w sufit. Oby jej tynk na łeb spadł!). Laserki owe są dobre na wszystko co sie nie porusza, a także na wszystkie chyba pojazdy. Niestety, ponieważ pocisk nie eksploduje przy trafieniu, bardzo trudno trafić piechotę (Szczególnie gdy Cicada zwisa na wysokości kilkudzisięciu/kilkuset
metrów.). Natomiast pod PPM kryje się funkcja wypuszczania flar, które przejmują na siebie
rakiety z AVRiLa oraz z Raptora. Chyba nie muszę pisać, że jest to bardzo przydatne - kiedy widzimy napis "missile lock on" wciskamy PPM i już mamy o jeden problem mniej! Podsumowując, Cicada z dwiema osobami na pokładzie jest w stanie w odczuwalny sposób zwiększyc ilość respawnów na mapie!
Załoga: dwóch graczy (Pilot + strzelec.)

-------------------

SPMA - UT2K4 powiało coś trochę jakby RTSami, a to dzięki SPMA, czyli bardzo mobilnej artylerii. Jak na artylerię przystało, nie sprawdza sie ona zbyt dobrze w walkach na któtki dystans. Za to na daleki dystans nie ma chyba lepszego pojazdu! SPMA mieści dwóch chętnych
do rozwałki graczy. Pierwszy gracz jest kierowcą, który ma możliwość kierowania pojazdem oraz ostrzałem artyleryjskim. LPM to wystrzelenie pocisku, który leci po paraboli. PPM to wystrzelenie pocisku - kamery. Kiedy kamerka jest w powietrzu i wciśniemy ponownie PPM, zawisa ona w przestworzach. Wtedy też pojawia sie na mapie coś w rodzaju zielonego
znacznika, który przesuwamy za pomocą klawiszy WSAD. Wciśnięcie LPM powoduje wystrzelenie pocisku w kierunku znacznika. Pocisk, tuż przed ziemią, rozdziela sie na kilka mniejszych, bombardując całą okolicę. Nasza zwisająca w powietrzu kamera nie jest, w przeciwieństwie do Unreala, nieśmiertelna. Jeden strzał z Avrila i trzeba jeszcze raz umiejscowić kamerke w powietrz. Niestety zostaje wtedy wyłączona kontrola nad pojazdem, więc nie
jesteśmy w stanie sie bronić przed ewentualnym zagrożeniem operującym na bliskim zasięgu (Czyt. graczami z Flakiem/ RL.)

Ale od czego jest pasażer, który może kierować działkiem umiejscowionym na dachu SPMA? Działko owo to kopia działka na dachu Hellbendera, więc - LPM wystrzelenie kulki, PPM zdetonowanie wszystkich kulek w powietrzu. I jeszcze coś - wystrzał z działa powoduje bardzo
duży odrzut, przez co pojazd się przesuwa. Zapobiec temu można, strzelając dokładnie na wprost albo za pojazd.
Załoga: dwóch graczy (Kierowca + pasażer.)

(C) Meledictum, czyli ja .
Użytkownika Meledictum nie ma obecnie na forum   Odpowiedz
Odpowiedz

Narzędzia Tematu
Tryby Wyświetlania Oceń Ten Temat
Oceń Ten Temat:

Reguły Wiadomości
Nie możesz zakładać tematów
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować wiadomości

Kod BB:
Emoty:
kod [IMG]:
kod HTML:

Skocz do:

Podobne Tematy
Temat Rozpoczęty przez Forum Odpowiedzi Ostatnia Wiadomość
UT2004 i 16:9 16:10 15:9 jak? gmfriend Pomoc 5 08-11-2005 22:13
UT2004 - SafeGame - za co kopie? stmpn Pomoc 4 24-10-2005 21:00
Petycja UT2004 - to Cię powinno zainteresować !!! BigSpider Unreal Tournament 2003/2004 64 13-03-2004 16:29


Czas podawany jest w GMT +2. Teraz jest 20:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.